Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T16:08:22+01:00
Pewnego dnia byłam na wycieczce w krakowie i zwidzałam wawel.Poznawałam rózne miasta , nagle zauwazyłam zniknięcie kolegów, szukałam ich. w pewnym momencie ich znalazłam iw róciłam szczęśliwie do domu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:12:10+01:00
Jesteśmy w Krakowie.Zaczeliśmy zwiedzanie od zamku na Wawelu.Wzamku było super. Potem poznawaliśmy miasto.Byliśmy na starym rynku, karmiliśmy gołebie, byliśmy w kosciele.Nagle zniknęli koledzy z naszej klasy. wszyscy mieliśmy stracha, więc zaczeliśmy poszukiwanie.Znależliśmy chłopców i okazało się że byli w kościele. Niestety szybko nadszedł czas wracać do domu . Z tego powodu byliśmy bardzo smutni.Przyjechaliśmy do domu i opowiedzieliśmy wszystko rodzicom