Odpowiedzi

2010-02-23T16:07:35+01:00
Jest to trójkąt równoramienny, więc wysokość trójkąta wynosi 6,5 cm .
2 1 2
2010-02-23T16:17:30+01:00
A= 6,5
b= 6
h=2,5

Mogę przesłać Ci rysunek jak chcesz.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:26:27+01:00
Z ptagorasa musisz obliczyc czy to jest trojkat prostokatny
c²=a²+b²
6,5²=6²+2,5²
42,25=36+6,25
42,25=42,25
jak te liczby sa rowne to jest to trojkat prostokatny czyli jego wysokoscia jest ktorys z bokow przyprostokatnych:) w tym wypadku 6 lub 2,5
2 3 2