Odpowiedzi

2010-02-23T16:09:28+01:00
1.- Jako paliwo w rakietach.
2.- Jest go pełno we wszechświecie ale na ziemi występuje jako tlenek wodoru
3.-Ponieważ wodór jest najmniejszym pierwiastkiem i ma najmniejszą masę.
Natomiast dwutlenek węgla jest najcięższy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:09:28+01:00
1) spowalniacz w reaktorach atomowych, paliwo w silnikach rakietowych.
2) Wodor wysepuje w gornej warstwie atmosfery.
3) Balon I jest wyzej poniewaz jak wiadomo wodor jest najlzejszym z pierwistkow, natomiast tlen jest ciezszy od niego (zobacz na uklad okresowy pierwiastkow)
2 5 2
2010-02-23T17:13:36+01:00
1.Wodór stosowany jest do jako paliwo do samochodów napędzanych wodorem do balonów meteorologicznych.
2.Występuje w obłokach i w gwiazdach oraz w atmosferze Ziemi.
3.Ponieważ wodór jest najlżejszym gazem.
1 5 1