Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:12:39+01:00
Moim zdanie kara śmierci nie powinna być wymierzana na osobach niewinnych tylko na tych co zrobili coś ciężkiego.Kara została zniesiona dopiero tak późno ale ważne jest ze : późno niż wcale.







Mam nadzieje ze chociaz w połowie pomogłam :)
2010-02-23T16:16:15+01:00
Nikt nie zasługuje na karę śmierci.
Ostatecznie będzie nas sądził dopiero Bóg.
Zatem uważam tę decyzję za jak najbardziej słuszną.