Odpowiedzi

2010-02-23T16:15:52+01:00
Pl - google.pl
net - ifilmy.net
mil - nic.mil
org - sciagaj.org
edu - edu.info.pl
gov - sejm.gov.pl

niestety nie wiem co oznaczają ; /
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:53:44+01:00
Pl-polska
net- Usługodawca internetowy lub administrator sieci
mil- Organizacja wojskowa lub militarna
org- Organizacjanie komercyjna lub fundacja
edu- Instytucja naukowa lub edukacyjna
gov- Rząd, administracja, urząd państwowy


pl - google.pl
net - ifilmy.net
mil - nic.mil
org - sciagaj.org
edu - edu.info.pl
gov - sejm.gov.pl
2 5 2