Odpowiedzi

2010-02-23T16:13:26+01:00
1) Na wybory moze chodzic kazdy pelnoletni obywatel Polski a kandydatem moze zostac czlowiek po 36 roku zycia
2) Warto chdozic na wybory poniewaz pozniej mamy swiadomosc ze przyczynilismy sie troche do wybrania osoby ktora uznajemy za najlepsza do rzadow w "bialym domie"
3) Niektorzy ludzie nie chodza poniewaz moze nie maja typu albo nie maja gdzie glosowac.Nie chce im się.
Nie chodza na wybory dzieci ponizej 18 roku zycia wiec to tez jest jakis powod mniej wiecej .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:18:07+01:00
1)Głosować może każdy kto:
ma skończone 18 lat
i posiada wszytskie prawa publiczne
Może kandydatem w wyborach?
ukończone 36 lat, niekarany, przykładny obywatel
2) możemy zadecydować kto będzie rządził państwem
jest to nasz obowiązek
każdy głos zostanie policzony
pokazujemy przez to wlasne zdanie
3) wiele osób nie bierze udziału w wyborach ponieważ uważają, ze jeden głos nic nie zmieni w stosunku to tysięcy głosujących. Jest to mylne postrzeganie wyborów ponieważ liczba osób którzy myślą w ten sposób jest coraz większa i przez to zmniejsza się ogólna liczba osób chodzących na wybory.
2 4 2
2010-02-23T16:36:25+01:00
1 osoba która ukończyła 18 lat i posiada dowód pełnoletności
2 Aby głosować na partię lub osobę którą uważamy za najlepszą
3 Ponieważ uważają że nic to nie da i tylko wiecznie narzekają