Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:27:20+01:00
Składniki o stałej zawartości w powietrzu :
- 78% azot
-21% tlen
- 1% gazy szlachetne
Składniki o zmiennej zawartości w powietrzu:
-para wodna
- tlenek węgla (IV)
-ozon
-amoniak
-wodór
-zanieczyszczenia (np. tlenki azotu, tlenki siarki, węglowodoru,
pyły, mikroorganizmy)

2010-02-23T16:51:39+01:00
Realne powietrze zawiera:
71 % azotu
21% tlenu
i 1 % zanieczyszczeń