Odpowiedzi

2009-10-16T18:16:15+02:00
A-sto dwadzieścia pięć milionów
b-osiem milionów i dwieście siedemdziesiąt sześć
c-siedemdziesiąt dziewięć tysięcy
d-dwadzieścia sześć milionów sześć tysięcy
e-350 000
f-70 0000
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:01:12+02:00
A) 125 000 000 = 1,25 × 10⁸
b) 8276 000 000 = 8,276 × 10⁹
c) 79 000 000 000 = 7,9 × 10¹⁰
d) 25,6 = 2,56 × 10¹
e) 0,000035 = 3,5 × 10⁻⁵
f) 0,000 000 000 0007 = 7 × 10⁻¹²
6 4 6