Jak napisać muj ulubiony zespuł.piiiiiiiiiiiiiiiilne.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:11:37+01:00
My favourite band. Mój ulubiony zespół
1 5 1
2010-02-23T16:13:07+01:00
MÓj ulubiony zespÓł - my favorite band (jeśli chodzi o zespół muzyczny)

lub

my favorite team (jeśli chodzi o zespół sportowy)