Odpowiedzi

2010-02-23T16:15:10+01:00
Bóg ma prawo od nas oczekiwać wiernośc ponieważ na stworzył
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:15:40+01:00
Dlaczego Bóg ma prawo oczekiwać od ludzi wierności??


Bóg jest stwórcą świata, człowieka i wszelkiej materii na świecie. To dzięki niemu mamy możliwość żyć na tym świecie.
2010-02-23T16:17:53+01:00
Ponieważ to on nas stworzył tak jak i cały świat. Powinniśmy być mu wierni, oddawać mu cześć za to że mamy możliwość życia i szczęścia na tym wielkim świecie.