Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:19:52+01:00
Na pierwszy rzut oka pokój był czysty i wszystko miało swoje miejsce. Idealnie gładko zaścielone łóżko, na półce książki stały uporządkowane od największej do najmniejszej. Na biurko stało kilka kubków, w jednym z nich były długopisy niebieskie, w drugim czarne, a w trzecim kolorowe. Oprócz tego nie było żadnego zbędnego papierka. Przez drzwi uchylonej szafy było widać ubrania idealnie złożone w kostkę, posegregowane kolorami. Na środku pokoju leżał wielki dywan, na którym nie było nawet okruszka. Obok łóżka stały pantofle, ale nie rozrzucone jeden w jedną stronę, drugi w drugą, lecz obok siebie. Na ścianie wisiały obrazy w ramach, które były tak prosto powieszone, jakby od linijki.
2010-02-23T16:21:11+01:00
Opis pokoju
W mojim pokoju jest zawsze schludnie .Kazdej soboty wycieram z mamą kurze ze szafek w moim pokoju.Znajduje sie czysty komputer plazmowy telewizor i dwie małe szafeczki w których sa równo poukładane moje bluzeczk.
Moim zdaniem mój pokój jest czysty i dlatego lubie przebywać w nim