Odpowiedzi

2010-02-23T16:18:49+01:00
Witam ! 23.02.2010 Stara Wieś

Na samym początku mojego listu serdecznie pozdrawiam całą gminę naszej malowniczej wsi .
Piszę z prośbą o dofinansowanie naszej akcji " wiara w przyrode " , dzięki której możemy chronić nasz świat . Sadząc drzewa i różne potzrebne rośliny które wchłaniają spaliny .
Mam nadzieję że władze rozpatrzą pozytywnie ten list , i pomogą całej naszej wsi !

Mieszkańcy Starej Wsi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:23:23+01:00
Szanowny Burmistrzu
Zwracam się do Ciebie oraz całej rady gminy z prośba o dofinansowanie akcji ,,Wiara w przyrodę ". Jest ona organizowana przez szkolne koło przyrodnicze. Polega ona na ochronie środowiska, prze szkodliwymi wpływami człowieka. Wiemy, że nie da się otoczyć całej ziemi całkowitą ochroną, jednak mamy nadzieje że ta akcja nam w tym pomoże. Będzie ona polegała na:
- zbiorze makulatury, plastikowych butelek, baterii
- segregacji śmieci
- oczyszczaniu naszej planety
- oraz wiele innych, mamy nadzieje skutecznych czynach.
Liczymy na pańska przychylność w tej sprawie.

Z poważaniem Organizatorka akcji
oraz całe grono ochrony przyrody.