Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:16:21+01:00
Pan Kleks jest średniego wzrostu ale nie wiadomo w ogóle, czy jest gruby czy chudu, poprostu cały tonie w swoim ubraniu.Nosi szerokie spodnie które przypominają balon , aksamitną cytrynową kamizelkę zapinaną na szklane guziki,wysoki kołnierz i kokardkę.Charakterystyczną cechą Pana Kleksa jest pracowitośc ponieważ on cały czas cos robi , jest w ruchu.
Cechuje go również prawdomówność ponieważ Amroży nigdy nie kłamie oraz troskliwośc ponieważ pan kleks sie o wszystkich troszczy ale najbardziej o swoich uczniów.Pan kleks posiada równierz dużo niezwykłych umiejętnosci. Są to: latanie,czarowanie,ozywianie lalek,odczytywanie snów swoich uczniów,
stawanie sie niewidzialnym.
54 4 54
źle kurde mi się nie podoba i dostałam 1 :( :< >.< /.\
soryka żartowałam jest extra
2010-02-23T16:17:03+01:00
Charakterystyczną cechą Pana Kleksa jest pracowitośc ponieważ on cały czas coś robi , jest w ruchu.
Cechuje go również prawdomówność ponieważ Ambroży nigdy nie kłamie oraz troskliwość ponieważ pan Kleks się o wszystkich troszczy ale najbardziej o swoich uczniów. Pan Kleks posiada również dużo niezwykłych umiejętności. Są to: latanie, czarowanie, ożywianie lalek, odczytywanie snów swoich uczniów, stawanie się niewidzialnym.
41 4 41
2010-02-23T16:18:00+01:00
Pan Kleks z Akademii Pana Kleksa charakteryzował się pomysłowością,bo zawsze znajdował pomysły jak spędzić wolny czas i co zrobić do jedzenia. Kleks był wesoły,spontaniczny i śmieszny bo śmiesznie się zachowywał,był śmiesznie ubrany.
Pan Kleks był pilny poukładany i punktualny bo zawsze przychodził na zajęcia na czas i zawsze były one jak należy.
31 4 31