Odpowiedzi

2010-02-23T16:16:31+01:00
1. Każdemu trzeba dać szanse.
2. Trzeba wszystkiego spróbowac;)
3. Jeśli nie wyjdzie to możemy zostac przyjaciółmi.
1 1 1
2010-02-23T16:17:06+01:00
Od razu mówię, że to nie do ciebie ja to pisze;):
-bardzo mi na tobie zależy
-podobasz mi się
-jesteś najładniesza dziewczyną na świecie
-odkąd cię ujrzałem to się w tobie zakochałem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:25:09+01:00
Hm. Po pierwsze nie bądź nachalny. Kobiety tego nienawidzą. Muszi być subtelny. Ona potrzebuje czasu.
Wszystko zależy od tego, na jakim poziomie jest wasza znajomość. Jesli jesteście przyjaciółmi, to masz łatwiej.
Hm. Pomagaj jej w różnych rzeczach.. Pomóż np. w matmie, odwieź do domu. Obroń przed złośliwymi kumpelami. Dziewczyna musi mieć oparcie w facecie. Powiedz jej, że Ci na niej zależy, że jest najpiękniejszą dziewczyną jaką znasz. Praw jej komplementy. Kup kwiaty. Nie płaszcz się tylko. To irytujące. Staraj się do niej powoli zbliżyć... Powiedz.. że jest sensem twojego życia. No nie wiem.. Musisz dać się ponieść emocją. Działąj, a nie rozmyślaj.. Spontaniczne czyny są najlepsze...
2 3 2