Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:19:01+01:00
Pół sierota.
Wychowywana przez księżną Anne Danute.
Dama serca Zbyszka z Bogdańca.
Porwana przez Krzyżaków
2010-02-23T16:30:19+01:00
Danusia była żoną Zbyszka z Bogdańca i córką Juranda. Była to bohaterka fikcyjna. Po śmierci matki była wychowywana przez księżną Annę Danutę. Była jej ulubienicą. Śpiewała cienkim głosem. Włosy miała jasne. Mały zadarty noc. Oczy niebieskie. Była drobna, delikatna, wrażliwa. Często siedziała cihca zamyślona i smutna.