Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T18:21:13+02:00
Witaminy K i b12 znajdują się tam dzięki bakteriom.
Antybiotyki niszczą bakterie, a gdy tych jest mniej to te witaminy są gorzej wchłaniane
5 3 5
2009-10-16T18:28:10+02:00
Witaminy K i B12 znajdują się tam dzięki bakteriom.
Antybiotyki niszczą bakterie,gdy tych jest mniej, to witaminy są gorzej wchłaniane.
4 1 4
2009-10-16T20:59:24+02:00
Ponieważ antybiotyk niszczy tak samo złe bakterie jak i dobre, oslabiaja nas organizm.
6 3 6