PILNA ZADANIIE NA INFORMATYKE PLIS POMÓZCIE ROZWIĄZANIA PISZCIE DO GODŹ.19:00

Na podstawie internetu opisz czym może być zagrożony komputer ( wirusy, konie trojańskie itp.). Wjaki sposób jest zagrozony i w jaki sposób nalezy go chronić?

2

Odpowiedzi

2010-02-23T16:26:03+01:00
Aby uchronić sie od wirusów należy nie odczytywać wiadomosci poczty email od nieznanych nadawców, nie odczytywać płyt i dyskietek których nie znamy pochodzenia. także niektóre reklamy internetowe mogą zawierać wirusy.
objawami dostania sie wirusów do komputera moze byc spowolnienie jego pracy, zakłócenia podczas pracy przy nim itp...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:37:25+01:00
Posiadanie wirusa może spowodować padnięcie systemu. Aby się chonić należy zainstalować sobie program antywirusowy np. avast. . Nie można wchodzić na niesprawdzone strony o których nic nie wiemy.