Odpowiedzi

2010-02-23T16:24:51+01:00
Tak warto. Dzięki przykazaniom możemy osiągnąć zycie wieczne i być blisko Boga po śmierci. Pokazuja nam one jak być dobrym człowiekem
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:26:05+01:00
Bo dzięki temu możemy być szczęśliwi. Jesteśmy przyjaciółmi Boga i ludzi. Jeżeli szanujem y porządek boski to sami go zaznajemy od innych. 10 przykazań stoi na straży ładu moralnego i pokoju na świecie , jeżeli będziemy je przestrzegać będziemy żyć radośne , bez wojen i przemocy.
12 3 12
2010-02-23T16:26:39+01:00
Ponieważ jeśli będziemy ich przestrzegać oraz wszystkich Bożych drogowskazów, czeka nas ogromna nagroda w niebie : życie wieczne.
6 2 6