Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:33:22+01:00
Wiosna- budząca się przyroda do życia, wcześniej wstaje słońce,robi się ciepło.
lato- gorąco, można się kąpać w rzekach,wakacje,późno zachodzi słońce
Zima- jest śnieg, zimno,uprawianie sportów zimowych.
Jesień-piękne kolorowe liście
3 5 3
2010-02-23T16:36:14+01:00
Wiosna to najpiękniejsza pora roku. W wiosne dojrzewają kwiaty, wszystko zaczyna się zielenić. Przyroda ożywa po niesfornej zimie.
Lato to pora odpoczynku, rozwoju przyrody. Jest to kolorowa pora roku.
Zaletą jesieni jest codzienna zmienność kolorów. Po prostu piękno natury.
Zaletą zimy jest sama biała kolorystyka oraz dobra zabawa dzieci.
3 3 3