Odpowiedzi

2009-10-16T18:33:14+02:00
Każdy się nadaje na modelke o ile dolozy wszelkich staran i cwiczen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T18:34:40+02:00
Jeśli jest wysoka i szczupła zna dwa języki luib jeden to z chęcią przyjmie ją każda firma modelek;]
Ale co widze to ma bardzo ładne włosy takie długie to atut kobiet wiec wydaje mi się ze jeśli ma te cechy które powiedziałm to się nadeje
2009-10-16T18:52:28+02:00