Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:34:07+01:00
6 2/9 - 4 7/9= 1 5/9
11 ½ - 5 7/12= 11 6/12 - 5 7/12=5 9/12
22 4/15 - 17 13/15= 4 6/15
1 3/4 + 3 2/4= 5 1/4

a)9 - 2 1/3= 6 2/3
b)5 - 8/11= 3 3/11
c)13 - 10 4/15= 2 11/15
d)7 8/13 - 6 9/13= 12/13
e)21 3/10 - 17 8/10= 3 5/10
2010-02-23T16:48:52+01:00
6 2/9- 4 7/9=1 4/9
11 1/2- 5 7/12= 6 1/12
22 4/15- 17 13/15=4 6/15
1 3/4+ 3 2/4=4 5/4=5 1/4



a)7 1/3
b)4 2/11
c)3 4/15
d)12/13
e)3 5/10