Odpowiedzi

2010-02-23T16:30:09+01:00
Przychodząc do kościoła, modląc się i uwielbiając go pieśniami:)
10 2 10
2010-02-23T16:30:45+01:00
Modlę się chodzę do kościoła.
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:31:34+01:00
Wiem, że Bóg mnie kocha więc czuje się bezpiecznie . Doświadczam to każdego dnia. Gdy wstaję rano i widzę piękny wschód słońca(cud Boski), gdy mam co jeść , bo Bóg się o mnie troszczy. Gdy jestem smutna mogę się do niego zwrócić a on zawsze mnie wysłucha bo jestem dla niego najważniejsza i on zawsze ma dla mnie czas.
10 3 10