Najpierw , (dla tych co by sie zgubili , np.4/9 oznacza ułamek cztery-dziewiąte ;) , Potrzebuję dokładnego rozpisania!! nie oczekuję samych wyników!!:P
Oblicz :
(-3,6)×4/9=
(-2,1)×(-4 2/7)=
-7/8÷(-5,6)=
9/10÷(-3/4)=
(-1 1/2)÷(-0,06)=
(-2 2/3)÷1,2=
2/3÷(-6)=
(-0,45)÷1 4/5=
(-2,75)÷(-2,2)=
(-3,5)÷(-1 2/5=

Gdyby coś było nie jasne to pisać ! :)

2

Odpowiedzi

2010-02-23T16:41:37+01:00
(-3,6)×4/9=-3 3/5 × 4/9= - 18/5× 4/9= - 1,6
(-2,1)×(-4 2/7)= -2 1/10× -4 2/7=-21/10× -30/7= 90/10=9
-7/8÷(-5,6)=-7/8÷(-5 3/5)= -7/8÷(-28/5)= -7/8×(-5/28)=35/14=2,5

reszty nie będę obliczać spróbuj zrobić sama na podstawie tych rozwiązanych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:51:41+01:00
-36/10×4/9=-4/5×2/1=-1 3/5
-21/10×(-30/7)=9
-78/10×10/56=-39/28=-1 11/28
9/10x(-10/34)=-9/34
-3/2x(-100/2)=25
-8/3x10/12=-20/9=-2 2/9
2/3x(-1/6)=-1/9
-45/100÷5/9=-5/20=-1/4
-2 3/4÷(-22/10)=-11/4x(-10/22)=5/4=1 1/4
-35/10÷(-7/5)=-35/10x(-5/7)=5/2=2 1/2