Odpowiedzi

2010-02-23T16:54:40+01:00
50 cm - 5 dm
20 cm - 2dm
45 cm - 4,5 dm

5dmx2dmx4,5dm = 45dm³

1dm³ = 1l

45dm³=45l

45l:2= 22,5 l

22,5l - ilośc wody

22,5l+4l=26,5l

26,5dm³= 5 dm x 2 dm x Y Y-wysokość wody po dolaniu
Y= 2,65 dm
Y= 26,5 cm

Wody Było 22,5 cm a teraz jest 26,5cm , wiec woda podniosła się o 4 cm .


Mam nadzieję że dobrze.. LICZĘ NA NAJ!
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:22:31+01:00
A-50cm=5dm
b-20cm=2dm
c=45cm/2=22,5cm =2,25dm
V=5dm*2dm*2,25dm=22,5dm3=22,5l

4l=4dm3
22,5dm3+4dm3=26,5dm3

26,5dm3/(2dm3*5dm3)=26,5dm3/10dm=2,65dm

SPR.

5dm*2dm*2,65dm=26,5dm3

2,65dm-2,25dm=0,40dm3=4cm

Liczę na naj :)


4 4 4