Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:37:05+01:00
Jak najbardziej są godni do naśladowania. Ich przyjaźń przetrwała wiele chwil dobrych jak i złych. Zawsze się wspierali. Byli dla siebie jak bracia. Pomagali sobie,rozmawiali na wiele tematów. Gdy złapali Alka Rudy i Zośka za wszelką cenę chcieli go odbić od Niemców. Udało im się,choć nie było lekko. Są to przyjaciele od najmłodszych lat pomagający sobie i wspierający się w każdych trudnych chwilach i są godni do naśladowania. Oby było więcej takich przyjaciół jak byli Oni.
2 4 2
2010-02-23T16:38:41+01:00
Przyjaźń Alka , Rudego oraz Zośki jest wzorem do naśladowania . Przyjaźń , o której opisuje nam Leon Kruczkowski jest niezwykła , godna podziwu oraz wzorem do naśladowania .

Możesz uzyc takich argumentow m.in : Chciałabym/ chciałbym poprzec pytanie zadane np. napisz coś o tym , jak się wspierali , ze ze soba przebywali :)

Pozdrawiam . Licze na pkt :)
1 5 1