Biorę udział w konkursie ''Żywnośc to życie-szanuj je należycie''.
Nie wiem kompletnie jak mam to narysowac. Proszę Was o pomoc.Odwdzięczę się odpowiadając na wasze pytania.Jeśli będę umiała pomóc, to pomogę.To ma byc plakat :technika dowolna(może byc mieszana)..Dawajcie pomysły...:D

2

Odpowiedzi

2009-10-16T18:57:16+02:00
NP narysuj ludzi ubogich jak papiez daje im pokarm a obok bogatego czlowieka jak je fastfudy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T21:24:49+02:00
Proponuję „przedzielenie” arkuszu pracy na dwie równe części. Przynajmniej na czas pracy, żeby było łatwiej.
Po prawej stronie (bo ta strona kojarzy się z dobrym postępowaniem):
- uśmiechnięty (ważne!) człowiek o idealnej budowie ciała (nie za gruby, nie za chudy). Może przy okazji mieć perfekcyjnie białe zęby (bo przecież nie niszczy ich cukrami).
- w oddali sylwetki owoców i warzyw. Niech nie będą wyraziste, tylko takie jakby zarysy.
- może pokazywać dłonią znak O.K.
- przy robieniu tła prawej strony skorzystaj najlepiej z kredek akwarelowych. Jeśli takich nie masz, to weź jakieś kredki o wyrazistych, optymistycznych, kolorowych barwach (żadnej szarości, granatu, brązu itp.). Tło proponuję zrobić techniką płynnego przechodzenia kolorów. Np. na dole zacząć od pomarańczowego, a na górze przejść w zielony. Najłatwiej zrobić to miękkimi kredkami nachylonymi nad kartką prawie poziomo.
- ubrania tej osoby powinny być ładne, czyste, w optymistycznych barwach.
Po lewej stronie (bo kojarzy się z czymś negatywnym, złym, niepoprawnym)
- człowiek o strapionym wyrazie twarzy, może nawet zdegustowanym, najlepiej będzie jeśli obdarzysz go nadwagą.
- niech ma rzadkie włosy, przesadnie bladą skórę (bo nie dostarcza witamin)
- w oddali zarys Fast-foodowego jedzenia. Np. hamburgerów, hot-dogów, coli, zapiekanek i innych tego typu rzeczy.
- tło zrobione taką samą techniką, jak to po prawo. Tyle, że utrzymane w ponurych, odstraszających barwach. Zupełnie przeciwnych tamtym z prawej strony
Teraz zmaż ołówkową linię przedzierająca arkusz pracy na dwie równe części.
I chyba najtrudniejsza część. Postaraj się gładko połączyć ze sobą tło z dwóch części. Taką samą techniką, jak poprzednio. Najlepiej nakładać jeden kolor na drugi, żeby utworzyły coś pośredniego.
Przy okazji – do głowy wpadło mi hasło, jakie możesz umieścić na górze plakatu .
TWOJE ŻYCIE – TO NIE TYCIE.
Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)

Edit: jeśli źle zrozumiałam temat plakatu ( bo może być i tak), to można zrobić coś podobnego. Po lewej stronie człowiek wyrzucający kanapkę do kosza, a po prawej zagłodzone dziecko. Tyle, że wtedy to zagłodzone dziecko niech nie ma takich optymistcznych barw.
13 4 13