Odpowiedzi

2010-02-23T16:36:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:36:57+01:00
Gwałtu, co się dzieje! ,intryga naprędce,Damy i Huzary ,
Dożywocie
Mąż i żona
Cudzoziemszczyzna
Nowy Don Kiszot, czyli sto szaleństw
Odludki i poeta
Pan Geldhab
Pan Jowialski ,Śluby panieńskie czyli Magnetyzm serca
Trzy po trzy
Nocleg w Apeninach
Wielki człowiek do małych interesów
Wychowanka
Paweł i Gaweł
Ożenić się nie mogę
Zapiski starucha
Zemsta
Piczomira królowa Branlomanii
Sztuka obłapiania
Rewolwer
8 3 8
2010-02-23T16:45:30+01:00
Aleksander Fredro w 1834 roku napisał książke pod tytułem "Zemsta'' a także:
''Zapiski Starucha, Też trzy po trzy'', ''Sztuka Obłapania'' , ''Obrachunkach Fredrowskich'' . Fredro też napisał kilkadziesiąt utworów scenicznych:
I''ntryga na prędce'', '' Nowy dom kichot czyli sto szaleństw'', ''Mąż i żona''
a także ''Dożywocie''
W 1818 r. napisał ''Pana Geldhaba''
5 3 5