Odpowiedzi

2010-02-23T16:44:45+01:00
Przyjaciel :
M. przyjaciel - Ф (brak końcówki)
D. przyjaciel - a
C. przyjaciel - owi
B. przyjaciel - a
N. (z) przyjaciel - em
Ms. (o) przyjaciel - u
W. przyjaciel - u !
ksiądz:
M. ksiądz - Ф (brak końcówki)
D. księdz - a, oboczność - ą:ę
C. księdz - u, oboczność - ą:ę
B. księdz - a, oboczność - ą:ę
N. (z) księdz - em, oboczność - ą:ę
Ms. (o) księdz - u, oboczność - ą:ę
W. księż - u ! , oboczność: ą:ę, dz:ż
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:49:07+01:00
M. przyjaciel ksiądz
D. przyjaciel|a księdz|a
C. przyjaciel|owi księdz|owi
B. przyjaciel|a księdz|a
N. z przyjaciel|em z księdz|em
Msc. o przyjaciel|u o księdz|u
W. o przyjaciel o ksiądz

M. ksiądz
D. księdz|a
C. księdz|owi
B. księdz|a
N. z księdz|em
Msc. o księdz|u
W. o ksiądz

oboczności w wyrazie ksiądz: ą = ę
6 2 6
2010-02-23T16:49:24+01:00
PRZYJACIEL :

Mianownik - przyjaciel ksiądz
Dopełniacz - przyjaciel/a księdz/a
Celownik- przyjaciel/owi księdz/u
Biernik - przyjaciel/a księdz/a
Narzędnik- przyjaciel/em księdz/em
Miejscownik-przyjaciel/u księdz/u
Wołacz- przyjacielu ! ksiądz !

Licze na PKT :)
Pozdrawiam :)
7 2 7