Napisz zdania :
1.Poinformuj ze masz katar
2.powiedz koledze że powinien uprawiać sport
3.zapytaj kolege jak długo był w szpitalu
4.powiedz że jestes przeziębiona
5.Życz koledzę poprawy zdrowia
6.Zapytaj koleżankę czy ma gorączkę ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:46:27+01:00
1. Ich habe Schnupfen.
2. Du sollst Sport treiben.
3. Wie lange bist du im Krankenhaus gewesen?
4. Ich bin erkältet.
5. Gute Besserung!
6. Hast du Fieber?
2 5 2
2010-02-23T16:46:28+01:00
Ich habe eine laufende Nase - mam katrar
Ich glaube, Sie sollten Sport - moim zdaniem powinienes uprawiac sport
wie lange Sie wurden einem Krankenhaus - jak dlugo byles w szpitalu
Ich bin kalt - ja jestem przeziebiona
Ich wünsche Ihnen eine bessere Gesundheit - zycze ci poprawy zdrowia
wenn Sie Fieber haben? - czy ty masz goraczkę?
1 1 1