KTÓRE Z WYMIENIONYCH PRODUKTOW SĄ NAJLEPSZYM I NAJZDROWSZYM ŹRÓDŁEM WĘGLOWODANÓW A KTÓRE ZAWIERAJĄ DUŻĄ ILOŚĆ BŁONNIKA POKARMOWEGO



ZIEMNIAKI
CUKIERKI
PIECZYWO RAZOWE
TORT
MAKARONY
CHIPSY
BRĄZOWY RYŻ
OTRĘBY ZBOŻOWE
BATONIKI
MARCHEW
BANANY
LODY
PŁATKI OWSIANE



PILNA !!!!! Z GÓRY DZIEKUJĘ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T18:58:33+02:00
Najlepsza jest marchew,banany,płatki owsiane,pieczywo razowe,ziemniaki :)
2009-10-16T19:39:15+02:00
Marchwe,babany,pieczywo razowe,płatki owsiane,brązowy ryz