Odpowiedzi

2010-02-23T16:45:36+01:00
Wymiana gazowa u pierścienic zachodzi całą powierzchnią ciała.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:47:34+01:00
Dżdżownice oddychają całą powierzchnia ciała, ponieważ ich powłoki ciała są na tyle delikatne, że nie są barierą dla gazów oddechowych.
Pierścienice mają wykształcony prymitywny ale sprawnie działający układ krwionośny, za pomocą którego tlen jest rozprowadzany po całym ciele a dwutlenek węgla zabierany i wydalany.
30 3 30