Odpowiedzi

2009-10-16T19:00:44+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T19:01:04+02:00
Ententa powstała w wyniku porozumień:
- francukso-brytyjskiego (1893 r)
- francusko-brytyjskiego (1904 r)
- brytyjsko-rosyjskiego (1907 r)

Podczas I wojny światowej do Ententy przyłączyły się państwa:
- Serbia (1914)
- Czarnogóra (1914)
- Japonia (1914)
- Włochy (1915)
- Rumunia (1916)
- USA (1917)
- Grecja (1917)
2009-10-16T19:41:13+02:00