Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:50:41+01:00
Chyba masz błąd pytaniu (zaciągnął pewnie 25000zł)


Więc tak

Zaciąga pożyczkę 25000 zł więc musi oddać właśnie tyle + jeszcze 25 % z tej sumy :

Oprocentowanie : 25%

Podatek : 0,25 * 25000zł = 6250zł

Całość : 25000 zł + 6250 zł = 31 250 zł


2010-02-23T16:52:36+01:00
Dane:
2500- pożyczka
1-czas trwania pozyczki
25%- oprocentowanie
x- kwota zwrotu pozyczki

x=2500+ (2500*25/100)
x=2500+625
x=31,250