Wymyśl swoje własne "7 współczesnych cudów świata" (trzeba zrobić coś w stylu albumu).
Podajcie mi co mogę zrobić, bo pani podała nam jako przykłady lodówkę i telewizor. A ma być coś innego. No... w zasadzie miało być jeszcze opisane, ale z tym już sobie poradzę :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:49:02+01:00
Ja bym proponowała MP3, i- poda, komórkę, prostownicę, telewizor, komputer, pralkę, gazówkę, suszarkę, mikrofalówkę, toster, gofrownicę itp :)
2010-02-23T16:49:30+01:00
Przykładem może być:
- komputer, a raczej INTERNET
- przyjaciele i znajomi bez których obecnie nie wyobrażamy sobie życia
- imprezy, dyskoteki
- muzyka
- telewizor (jak najbardziej)
- pizzerie i budki z fast foodami
- centra handlowe
- kina