Używają wybranych wybranych wykrzykników zbuduj zdania reklamowe.

To te wykrzykniki:
Ach! * Oj! * Ej! * Rety! * Ciach * O! * Pst! * Och! * Hop! * Ahoj!

a) Wyraź zachwyt produktem.

__________________________________________________________

b) Zwróć uwagę odbiorcy reklamy.

__________________________________________________________

PILSSS zróbcie jak najszybciej. DAM NAJJ


2

Odpowiedzi

2010-02-23T16:49:40+01:00
A). Och ! jaka śliczna bluzka ! .
b). Ej! nie możesz tego przegapiĆ ! jedyna i nie powtarzalna okazja ! tylko u nas w tak dogodnej cenie !
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:50:28+01:00
A) Ach! Co za wysmienity ser!
b) Pst! To jest najlepszy proszek do prania. Wywabia wszlkiego rodzau plamy! kUop go juz disiaj!
1 4 1