Odpowiedzi

2010-02-23T16:48:37+01:00
Jan Paweł II Lech Wałęsa Mikołaj Kopernik
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:50:02+01:00
Jan Paweł II
Najbardziej rozpoznawany na świecie Polak urodził się w Wadowicach jako Karol Józef Wojtyła. W 1978 roku został wybrany głową Kościoła Katolickiego, stając się tym samym pierwszym papieżem spoza Włoch od 445 lat. Okres jego pontyfikatu charakteryzuje się licznymi reformami wewnątrz samego Kościoła, a także zmianą międzynarodowego wizerunku Stolicy Apostolskiej. Odbył wiele pielgrzymek zagranicznych, które zawsze przyciągały tysiące wiernych. Wiele uwagi poświęcił także dialogowi z przedstawicielami innych wyznań.

Henryk Sienkiewicz
Prozaik, laureat literackiej Nagrody Nobla 1905r. za „Quo Vadis”, książki przełożonej na wiele języków i wielokrotnie ekranizowanej. Katolicki światopogląd autora w znacznym stopniu zdeterminował kształt jego twórczości. Dzieła Sienkiewiczowskie zostały przetłumaczone na 50 języków.
jak mało to pisz ;)
taka samą pracę miałem niedawno zadaną xd
11 3 11