Odpowiedzi

2010-02-23T16:48:56+01:00
To, że ktoś lubi koloryzować oznacza, że ubarwia niektóre sytuacje, opisuje je przesadnie, wyolbrzymia niektóre wydarzenia.
18 3 18
2010-02-23T16:49:27+01:00
Koloryzowanie to jest przekształcanie prawdziwych historii na swoje własne.
Zmienianie ich treści.


Prosze :)
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:59:15+01:00
Mieć zdolność do koloryzowaniato znaczy:
przesadzac, przerysowywac rzeczywistośc, nie oddawac prawdy w wypowiedziach, miec bujną fantazję

nie do końca wypowiedzi koloryzującej osoby należy brac serio, bo fakty w nich mogą byc podane niezgodnie ze stanem rzeczywistym.
koloryzowanie to trochę jak klamstwo a trochę jak przesada.
41 4 41