Podaj po 3 przyklady owadow:
-spolecznych ............ ............ ............
-pożytecznych ............ ............ ...........
-pasożytow zwierzt i ludzi........... ............ ............
-chronionych............. ............. ...........
-szkodnikow roslin............ ........... ............
-roznoszacych choroby.......... ............ ...........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:57:28+01:00
-spolecznych pszczoły, termity, mrówki
-pożytecznych pszczoła, trzmiele, biedronki
-pasożytow zwierzt i ludzi pchła, wsza, roztocza
-chronionych ważki, modliszki, niektóre motyle
-szkodnikow roslin tarczniki, stonka, czerwce
-roznoszacych choroby komary, mycha tse tse, gzy
2010-02-23T17:20:41+01:00
Społeczne;termity pszczoły, mrówkowate, osowate
pożyteczne;Ważki,Biedronka,Niektóre chrząszcze
Szkodniki:stonka ziemniaczana,szerszeń,komar
Pasożyty:---------
Chronione:Motyle,Ważki,Błonkoskrzydłe
szkodniki-------
roznoszace choroby: modliszka muchy komary samice '