Wymyśl hasło reklamowe dżinsów, napoju lub gumy do żucia, którym:

a) dasz poczucie odbiorcy, że dzięki zakupowi będzie lepszy, dowartościujesz go
______________________________________________________
b) poinformujesz o zaletach towaru:
______________________________________________________
c) przedstawisz warunki promocyjnego zakupu:
______________________________________________________

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T16:52:47+01:00
Guma do żucia

Polecam zakup tej gumy po włożeniu jej do buzi człowiek czuje się lepszy, lżejszy czuje że odebrano mu sie naście kg. Jej zaletą jest łatwość użycia , taniosć , to że jest taka wspaniała ma idelany smak. Warunkiem zakupy tej gumy jest ukończenie 18 lat :DD
6 3 6
2010-02-23T16:54:01+01:00
Jesteś w czymś kiepski? Stań się lepszy! Dzięki naszemu unikatnemu napojowi nie będziesz już pośmiewiskiem! Przed wypiciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • arew
  • Początkujący
2010-02-23T16:54:13+01:00
Masz problemy ze zbędnymi kg?
Chcesz wyglądac smukło i wyjątkowo?
Zakup spodnie firmy Parada są to recznie szyte spodnnie z najwyższej jakości materiału. Kupując nasze spodnie zostanie ci tyle pieniędzy ,że wystarczy jeszcvze na drobną przyjemnosc. Oprócz tego dostaniesz GRATIS super pasek w trzech wersjach kolorystycznych.
Dzięki naszym spodnią poczujesz się wyjątkowo!
5 4 5