Przetłumaczyc na polski
Laura is visiting the Science Museum tomorrow.
Kate isn't people to the museum.
They are visiting the museums in the morning.
We are watching the jeans commercial before lunch.
Whattime they are returning to the hotel??
We aren't to the show tonight.
You are coming to my party this evening??
I am meeting my friends in the cafe at 6:30

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T16:54:15+01:00
Laura odwiedzi jutro muzeum.
nie wiem
oni bedą odwiedzac muzeum rano
Bedziemy rano oglądac spodnie... nie wiem dalej
nie wiem
nie bedziemy w szoł wieczorem
Przyjdziesz na moją impreze po południu
Zapraszam moich przyaciół na kawę o 6:30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:59:49+01:00
Laura odwiedza jutro muzeum nauki.
?
Oni odwiedzają muzeum w godzinach porannych.
My oglądamy reklame dżinsów przed obiadem.
O której godzinie oni wracają do hotelu?
Nie będzie nas na widowisku tego wieczoru.
Ty przyjdziesz na imprezę tego wieczoru?
Spotykam się z moimi przyjaciółmi w kawiarni o 6:30