Prosze o przetlumaczenie tego tekstu w czasie przeszlym, tzn zeby byl czasownik sein i haben:)
Alexander Graham Bell (ur. 3 marca 1847 w Edynburgu, zm. 2 sierpnia 1922 w Beinn Bhreagh, Nowa Szkocja w Kanadzie) – szkocki wynalazca telefonu i kilkudziesięciu innych wynalazków telekomunikacyjnych. Z zawodu był logopedą i nauczycielem muzyki.

Graham Bell był też współzałożycielem dwóch znanych czasopism Science i National Geographic.

Na jego cześć nazwano jednostkę poziomu natężenia dźwięku - bel (1 B).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:54:55+01:00
Alexander Graham Bell (3. März 1847 in Edinburgh, verstorben. 2. August 1922 um Beinn Bhreagh, Nova Scotia, Kanada), war ein schottischer Erfinder und Dutzende andere Erfindungen der Telekommunikation. Von Beruf war er Musiklehrer und Logopäden.

Graham Bell war auch Mitbegründer von zwei bekannten Zeitschriften Science und National Geographic.

Benannt zu seinen Ehren-Unit-Ebene Schallintensitätsmessungen - bel (1 B).
2010-02-23T17:00:12+01:00
Alexander Graham Bell (3. März 1847 in Edinburgh, verstorben. 2. August 1922 um Beinn Bhreagh, Nova Scotia, Kanada) - Der schottische Erfinder und Dutzende von anderen Erfindungen der Telekommunikation. Von Beruf war er Musiklehrer und Logopäden.
Graham Bell war auch Mitbegründer von zwei bekannten Zeitschriften Science und National Geographic.
Benannt zu seinen Ehren-Unit-Ebene Schallintensitätsmessungen - bel (1 B).