Uzupełni tekst...
Rywalizacja o władzę w Imperium Rzymskim przyczyniła się do wybuchu licznych wojen ........, które osłabiły kraj. w 395r. cesarz ............. podzielił państwo na dwie części. Powstało wówczas cesarstwo .................... i .................... . Najazd plemienia ............. zapoczątkował wielką wędrówkę ludów za mieszkających Europę. Ataki barbarzyńców doprowadził w .... w. do upadku cesarstwa .................. . W 476 r. barbarzyński wódz ............. pozbawił tronu cesarza Romulusa Augustusa. Datę tę uważa się za umowny koniec............ .

PROSZĘ POMÓŻCIE

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T16:53:24+01:00
1 domowych
2 teodozjusz wielki
3,wschodnie
4 zachodnie
5 hunow
6 476r
7rzymskiego
8 476r
9 odoekar
10 romulusa augustulusa
11starozytnosci
4 3 4
2010-02-23T16:55:37+01:00
Rywalizacja o władzę w Imperium Rzymskim przyczyniła się do wybuchu licznych wojen domowych, które osłabiły kraj. w 395r. cesarz Rzymu podzielił państwo na dwie części. Powstało wówczas cesarstwo wschodnie i zachodnie . Najazd plemienia........... zapoczątkował wielką wędrówkę ludów za mieszkających Europę. Ataki barbarzyńców doprowadził w .... w. do upadku cesarstwa .................. . W 476 r. barbarzyński wódz ............. pozbawił tronu cesarza Romulusa Augustusa. Datę tę uważa się za umowny koniec potegi Rzymskiej .
Tyle pamietam,
3 1 3
2010-02-23T16:57:09+01:00
1.o władzę w państwie/domowych
2.Teodozjusz Wielki
3.zachodniorzymskie
4.wschodniorzymskie
5.Hunów
6. V w.
7.zachodniorzymskiego
8.Odoaker
9.starożytności
1 5 1