Odpowiedzi

2010-02-24T15:45:24+01:00
Http://www.mapy.pl/graph/mapy/imp_d.gif
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T16:59:30+01:00
Mapa Folklorystyczna Polski

regiony



I. POMORZE

1 pyrzycki

2. kaszubski

3. warmiński



II. WIELKOPOLSKA

4. szamotulski

5. dzierżacki

6. lubuski

7. kujawski



III. ŚLĄSK

8. dolnośląski

9. pszczyński

10. Górali Śląskich

11. Lachów Śląskich



IV. MAZOWSZE I SIERADZKIE

12. kurpiowski Puszczy Białej

13. łowicki

14. piotrkowski

15. opoczyński

16. podlaski (nadbużański)

17. sieradzki

18. kurpiowski Puszczy Zielonej

19. kołbielski



V. MAŁOPOLSKA

20. Górali Szczawnickich

21. spiski

22. rzeszowski

23. łańcucki

24. krzczonowski

25. świętokrzyski

25. Zagórzan

26. sandomierski

27. biłgorajsko – tarnogrodzki

28. Krakowiaków Wschodnich

29. świętokrzyski

30. orawski
2 4 2