Odpowiedzi

2010-02-23T17:00:16+01:00
Spójniki lączą zdania lub wyrazy w zdaniu.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:01:12+01:00
Spójniki łączą zdania lub wyrazy w zdaniu.
8 4 8
2010-02-23T17:15:41+01:00
Ala ma kota, a kot ma Ale :))
Miałam dzis isc do szkoły, jednak rozchorowałam się.
Moj tata miał dzis pozno wrocic z prazy, ale wczesneij skonczyło mu się spotkanie.
Brat Marysi nie zjadł dzis obiadu, poniewaz bardzo rozbolał go brzuszek.
Moja mama nie ugotowała dzis obiadu, bo w domu nie było pradu.
3 2 3