Przedstaw podane prędkości w innych jednostkach:
1) 70 m/sek.= m/h= km/h
2) 31 m/sek.= m/h= km/h
3) 32 m/sek.= m/h= km/h
4) 100 km/h= m/h = m/sek.
5) 510 km/h= m/h= m/sek.
6) 310 km/h= m/h= m/sek.
7) 20 m/sek.= m/h = km/h
8) 7 km/h= m/h= m/sek.
9) 85 m/sek.= m/h= km/h
10) 78m/sek.= m/min.= km/h

2

Odpowiedzi

2010-02-23T17:09:43+01:00
1. 25200 m/h= 252 km/h
2.111600 m/h = 112 km/h
3. 115200 m/h = 115 km/h
4. 100000 m/h = 28m/s
5. 510000 m/h = 142 m/s
6. 310000 m/h = 86 m/s
7. 720000 m/h = 72 km/h
8. 7000 m/h = 2m/s
9. 30600 m/h =306 km/h
10. 4680 m/min = 281 km/h

Mialem to samo zadane :) 6c :))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T22:30:52+01:00
Odpowiedz:
1. 25200 m/h = 252 km na h
2.111600 m/h = 112 km na h
3. 115200 m/h = 115 km na h
4. 100000 m/h = 28m na s
5. 510000 m/h = 142 m na s
6. 310000 m/h = 86 m na s
7. 720000 m/h = 72 km na h
8. 7000 m/h = 2m na s
9. 30600 m/h =306 km na h
10. 4680 m/min = 281 km na h
Pozdrawiam.
1 5 1