Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T19:35:10+02:00
Haploidalne 1n
diploidalne 2n

u człowieka
komórka haploidalna 23 chromosomy
komorka diploidalna 46 chromosomow
4 4 4
2009-10-16T19:41:13+02:00
2n - liczba diploidalna( podójny zestaw chromosomów) (połowa chromosomów matki i połowa ojca) w sumie 46=2n
-23 ojca i 23 matki


n - liczba haploidalna ( pojedynczy zestaw chromosomów w członkach komórek rozrodczych) n=23

My mieliśmy to na lekcji biologii
biochem ;p
5 3 5
2009-10-16T19:42:45+02:00
Komórka haploidalna 23 chromosomy
komorka diploidalna 46 chromosomow


haploidalne 1n
diploidalne 2n
3 2 3