Przetłumacz zdania na j. polski

1. Is your sister going to be nurse ?
2. Jake's really good at maths . He's going to get top marks in the exam .
3. I'm bored .I think I'll phone Katie .
4. I think my brother will be famous one day .
5. I'm meeting Sue this afternoon.


odpowiedz na pytania

1 what's his job?
2 what is man doing ?
3 what are the advantages and disadvantages of doing a job like this ?


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:10:00+01:00
1. Is your sister going to be nurse ?
Czy Twoja siostra zamierza być pielęgniarką?

2. Jake's really good at maths . He's going to get top marks in the exam .
Jake jest bardzo dobry z matematyki. Dostanie najlepsze oceny z egzaminu.

3. I'm bored .I think I'll phone Katie .
Nudzę się. Myślę, że zadzwonię do Katie.

4. I think my brother will be famous one day .
Myślę, że mój brat kiedyś będzie sławny.

5. I'm meeting Sue this afternoon.
Spotykam się z Sue dziś po południu.


1. what's his job?
Gdzie pracuje? (Jaką ma pracę?)

2. what is man doing ?
Co robi mężczyzna?

3. what are the advantages and disadvantages of doing a job like this ?
Jakie są zalety i wady wykonywania tej pracy?
2010-02-23T17:11:21+01:00
1. Czy to twoja siostra zamierza być pielegniarka?
2.Jake jest naprawde dobry z matematyki. On ma zamiar dostac najlepsza ocene ze sprawdzianu.
3. Nudze się. Myslę, że zadzwonię do Katie.
4.Myślę, że moj brat będzie slawny pewnego dnia.
5. Jestem umowiona z Sue tego wieczoru.


na pytania nie jestem w stanie odpowiedziec gdyz nie wiem o kogo chodzi..