Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:09:58+01:00
15,6 dm=156 cm
Sześcian ma 12 krawędzi.
156/12=13[cm]

Odp. Długość krawędzi tego sześcianu jesst równa 13 cm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:11:05+01:00
Wiemy, że sześcian ma 12 krawędzi, a długość wszystkich wynosi 15,6 dm - wystarczy to podzielić na 12 i otrzymamy długość jednej.
15,6 dm : 12 = 1,3 dm. - długość jednej krawędzi.
Odpowiedź: Długość jednej krawędzi wynosi 1,3 dm.
2 5 2