Odpowiedzi

2010-02-23T17:10:49+01:00
Chciałem Cię poprosić do tańca lecz nie miałem odwagi.
Bolek pomagał mi w lekcjach, gdy nagle rozbolała mnie głowa .
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T17:11:49+01:00
- Chciałem Cie poprosić do tańca ale bardzo sie wstydziłem . Mam nadzieję ze nie jest ci przykro.
- Bolek pomagał mi w lekcjach , gdy nagle usłyszelimy głośne huk.
bolek pomagał Markowi w lekcjach gdy nagle ułyszeli głośny huk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T17:16:52+01:00
Bolek pomagał mi w lekcjach , gdy nagle ktoś zapukał do drzwi.Otworzyłem drzwi rozejrzałam się dookoła ,ale nikogo nie było .Nagle usłyszałem popiskiwanie spojrzałem w duł.Na wycieraczce leżał mały koszyk.W ziołem koszyk do domu i otworzywszy go znalazłem tam pieska.Zastanawiałem się co zrobić z pieskiem.Po chwili wróciła mama i zgodziła się żeby piesek został z nam.Dałem mu na imię Reks.
3 5 3