Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T19:45:03+02:00
W Niemczech z powodu zestarzenia sie ludnosci wzroslo zapotrzebowanie na sile robocza, a osoby z takich krajow jak byla jugoslawia zgadzaja sie na prace, jakich z reguly nie przyjalby zaden przecietny obywatel Niemiec. Dlatego wlasnie ludzie wyjezdzaja ze swoich ojczyzn, poniewaz nie maja tam takich warunkow do zarobku, tudziez wymaga sie od nich ciezszej pracy.
1 5 1
2009-10-16T19:55:24+02:00
Bezrobocie jako czynnii „wypychającego” migrantów. ... Z kolei czynnikiem przyciągającym był w pewnym stopniu także poziom wynagrodzeń.
1 2 1